نگاه کلی

ساختار اینترنت بر پایه لینک ها است. لینک های برگشتی که به سایت شما اشاره می کنند مهمترین سیگنال برای افزایش رتبه سایت شما در الگوریتم گوگل می باشند.غیر ممکن است بدون لینک های خوب رتبه سایت بالایی را بدست بیاورید.وقتی که یک سایتی لینک سایت دیگر را در صفحه خود قرار می دهد این نوعی توصیه خوب برای ان سایت می شود و به خوانندگان این موضوع را می رساند که در ان سایت مطالب خوبی وجود دارد.با استفاده از ابزار بدست اوردن لینک شما میتوانید لینک های برگشتی خیلی خوبی برای سایت خودتان درست نمایید و ببینید که چطور رتبه سایت شما در گوگل افزایش می یابد.

چگونه این کار را انجام میدهیم:

  1. اول سایت خود و کلمات کلیدی مربوطه را وارد می نماییم.
  2. کوبو لینک های برگشتی برای سایت شما اماده میکند.
  3. گوگل سایت شما را می یابد و رتبه سایت (رنکینگ) شما را افزایش می دهد و به تبع ان مشتری های جدیدی به سایت شما وارد می شوند.

ساختن پروژه

1. برای شروع سایت خود را اضافه نمایید. هر سایت را یک پروژه می نامیم.

Wizard-step1

2. حداقل 10 کلمه کلیدی که مربوط به سایت خودتان میشود را وارد نمایید.شما میتوانید این کلمات کلیدی را اینجا تایپ نمایید یا اینکه فایل مربوطه را اپلود نمایید.

Wizard-step2

3. پیکر بندی ابزار بدست اوردن لینک.ابراز بدست اوردن لینک محتویات صفحه شما را انالیز می کند و محاسبه میکند برای اینکه شما جز 10 نتیجه اول گوگل باشید چه بودجه ای لازم است برای هر کلمه کلیدی ماهیانه هزینه کنی.

Wizard step3

4. برای شروع کار و بدست اوردن لینک باید بودجه ای را در حساب خود واریز نمایید.

Wizzard-wallet

بعد از انجام این کار شما افزایش رتبه سایتتان را به ما سپرده و با خیال راحت هر روز شاهد افزایش رتبه خود در گوگل خواهید بود.این ابزار همه کارهای لازم برای افزایش رتبه سایت شما را به صورت اتوماتیک و به بهترین شکل ممکن انجام میدهد.

سوالات متداول

آدرس اینترنتی سایت خودم را میخواهم در پروژه تغییر دهم.چگونه می توانم این کار را انجام دهم؟
آدرس اینترنتی پروژه قابل تغییر نمی باشد این به خاطر یک سری از مسائل تکنیکی می باشد (به عنوان مثال برای حفظ سابقه پروژه و...).شما باید یک پروژه جدید با آدرس جدید بسازید.

افزودن و مدیریت کلمات کلیدی

چگونه کلمات کلیدی را اضافه نماییم

برای اضافه کردن کلمات کلیدی بر روی دکمه "افزودن کلمات کلیدی" در بالای جدول کلیک نمایید.

AddKeyw-btn

شما میتوانید کلمات کلیدی را در اینجا تایپ کرده یا اینکه فایل مربوط به ان را اپلود نمایید.هر کلمه کلیدی یا جمله را در یک سطر تایپ نمایید.

AddKeyw-man

از طریق فایل (CSV) شما کافی است که لغات کلیدی را در ستون و سطر اول فایل خودتان بنویسید.دقت کنید که در لغات در یک ستون نوشته شوند.حتی میتوانید فایل نمونه را دانلود کنید و خودتان ان را پر کرده و بعد اپلود نمایید.

AddKeyw-csv

کلمات کلیدی به صورت اتوماتیک به این پروژه اضافه میشوند.

چگونگی مدیریت کلمات کلیدی

کلمات کلیدی که شما اضافه کردید در بخش جدید قرار میگیرند.

 let-status-fa

شروع کار برای بدست اوردن لینک برگشتی برای کلمات کلیدی بدین صورت است که باید کلمات کلیدی را تیک بزنید.بعد از ان در قسمت "شروع پروسه خرید لینک" بر روی کلمه "انجام" کلیک نمایید.

manage-keyw

برای متوقف کردن فرایند بدست اوردن لینک یا حذف ان بر روی ان تیک زده و عمل مربوطه به ان را که در زیر همان جدول قرار گرفته انجام دهید.

کلمات کلیدی جدید را هر لحظه ای بخواهید میتوانید اضافه نمایید.

سوالات متداول

چگونه یک لیست کلمات کلیدی بسازم؟
کلمات کلیدی شما باید در برگیرنده طیف وسیعی از درخواست کاربران باشد.کاربرانی که وقتی نیازی به خدمات و یا محصولی دارند با جستجوی ان کلمه یا کلمات شما را بیایند.از خودتان سوال کنید سایت شما حاوی چه مطالبی است، مطالبی که میتونه خیلی محبوب باشه برای کاربران یا اینکه مشکلی از انها حل نمایند.مثل یک کاربر یا مشتری فکر کنید که سایت شما را نمیشناسد.از کلمات و جملات خاص دو یا چند کلمه ای شروع نمایید.اگر کارهای خدماتی در محله خودتان انجام میدهید یا یک کار تجاری دارید سعی کنید تا جایی که میتوانید در کلمات کلیدی خودتان محل خودتان را هم در کلمات کلیدی اضافه نمایید.
معنای واژه‌‌های 'جدید' , 'فعال شده' , 'متوقف شده' در ابزار Cubo چیست؟
بعد از آنکه کلمه ای را در قسمت جدید اضافه می کنید و سپس دکمه شروع را برای بدست آوردن لینک این کلمه میزنید وضعیت به فعال تغییر پیدا میکند.وقتی‌که هم که شما بدست آوردن لینک برای ان کلمه را متوقف میکنید وضعیت به حالت توقف در می‌اید.
چه اتفاقی می افتد اگر من بدست آوردن لینک برای یک کلمه را متوقف نمایم؟
کوبو لینک های برگشتی برای سایت شما را متوقف میکند.تمام لینک های برگشتی حذف شده و قابل برگشت نیستند.این کارتاثیر منفی داشته و میتواند باعث کاهش رتبه سایت شما می شود.
اگر من یک کلمه کلیدی را حذف کنم.چه اتفاقی برای لینک های برگشتی من می افتد؟
اکر شما کلمه کلیدی را حذف نمایید. لینک های برگشتی بدست امده برای ان کلمه به صورت خودکارحذف میگردند.

صفحه فرود

کوبو به صورت اتوماتیکی محتوی سایت شما را انالیز میکند وبا ارزشترین صفحه برای هر کلمه کلیدی را نشان می دهد.اگرصفحه فرود شما یکی از صفحاتی باشد که در لیست جستجوی گوگل قرار داشته باشد انگاه شما زودتر به رتبه بالا در جستجوها خواهید رسید در عین حال مطمئن شوید که مشتری های شما به بخش درستی از صفحات سایت شما خواهند رسید.

چگونه صفحات فرود را ویرایش نماییم

شما می توانید آدرس اینترنتی صفحه فرود را ویرایش نمایید.اگر شما برای یک کلمه کلیدی صفحه ای را مشخص کرده اید.برای عوض کردن صفحه فرود می توانید روی آیکون "مداد" نزدیک آدرس اینترنتی کلیک نمایید.

LP-edit-icon

سپس آدرس جدید را وارد کنید.

LP-edit

وقتیکه آدرس اینترنتی لینک های برگشتی را ویرایش یا عوض میکنید امکان دارد لینک های برگشتی شما به صفحه جدید تغییر مسیر ندهد و با این کار شما ریسک از دادن لینک های برگشتی و به تبع ان کاهش رتبه بندی سایتتان را خواهید داشت.

سوالات متداول

چرا باید یک صفحه‌ فرود مرتبط و مشخص برای یک کلمه کلیدی تعیین کرد؟
گوگل وقتیکه از طرف یک کاربر اینترنتی کلمه کلیدی برای جستجو دریافت می کند ان کلمه را در صفحات اینترنتی برای همخوان بودن با صفحه اینترنتی مربوطه جستجو می کند.هدف شما باید استفاده از این کلمات کلیدی برای معرفی کالا یا خدماتتان باشد.توصیه میشود که هر صفحه را حداکثر با 5 کلمه کلیدی یا جمله کلیدی (2 تا 3 کلمه کلیدی و چند جمله ترکیبی) بهینه سازی نمایید و یادتان باشد که حتما هر صفحه را با کلمات کلیدی مربوطه به ان صفحه بهینه سازی کنید.اول از صفحه اصلی و صفحاتی که در جستجوی گوگل محبوب هستند شروع نمایید.

بودجه ماهیانه

کوبو به صورت اتوماتیکی برای هر کلمه کلیدی 10 رقیب اصلی در جستجوی گوگل را پیدا میکند و بودجه ای که شما نیاز دارید پرداخت نمایید تا سایت شما از طریق بدست اوردن لینک افزایش رتبه بالایی پیدا کند را محاسبه می نماید.بودجه مورد نیاز برای این کار به این بستگی دارد که ان کلمه کلیدی چقدر رقابتی باشد.

سوالات متداول

چگونه می توانم بودجه ماهیانه هر پروژه را کنترل کنم؟
بودجه ماهیانه هر پروژه مجموع بودجه لازم برای کلمات کلیدی ان پروژه می باشد.کوبو بودجه لازم برای کلمات کلیدی را محاسبه میکند بنابراین شما میتوانید با این بودجه به رتبه بالایی در گوگل دسترسی پیدا کنید.اگر شما میخواهید که بودجه کمتری پرداخت کنید کلمات کلیدی با ارزش تری را انتخاب نمایید و تنظیمات بدست اوردن لینک را فقط برای این کلمات کلیدی فعال نمایید.ما گارانتی میکنیم که کوبو بودجه پروژه شما را افزایش نخواهد داد.
با یک بودجه مشخص چه مقدار لینکی به دست خواهم اورد؟
تعداد لینک هایی که کوبو با این بودجه برای شما تهیه میکند بستگی به قیمت لینک های برگشتی سایتهایی دارد که لینک برگشتی شما را در سایت خود قرار میدهند.ما تضمین میکنیم که قیمت لینک های برگشتی را برای شما افزایش نخواهیم داد.
اگر فراموش کنم که به اعتبار کیف پولم اضافه کنم چه اتفاقی می افتد؟
همه لینک های برگشتی بدست امده به صورت خودکار حذف خواهند شد و ما نمی توانیم انها را برگردانیم.ما توصیه میکنیم که شما همیشه بودجه کافی به اندازه بودجه ماهیانه پروژه خودتان در کیف پولتان موجودی قرار دهید.

لینک ها

.ها حالت طبیعی داشته و به اعتبار وبسایت شما آسیبی نرسدکند که کاملاً دستیابی شما به این لینکسایت شما لینک خریداری میای برای وببه گونهCubo . برداستراتژی خود را برای مدیریت فرآیند خرید لینک به کار میCubo این استراتژی نوع لینک‌ها, تعداد لینک‌ها در روز , و کیفیت لینک‌هایی را که cubo برای شما به دست می‌آورد را کنترل می‌کند. استراتژی کوبو تضمین می‌کند که شما لینک‌های باکیفیت به دست آورید . لینک‌ها تا زمانیکه که شما وجه ماهیانه را پرداخت کنید فعال باقی می‌مانند.

تنظیمات ساخت لینک

با تنظیمات ساخت لینک برای تنظیمات دامین های مورد نظر، ابتدا ابزار بدست اوردن لینک از قسمت پروژه را باز نمایید و بر روی تنظیمات لینک نزدیک هدر کلیک نمایید

to-domainset-fa

به طور پیش فرض کوبو لینک ها را از دامین سایت های ایرانی (.ir) و یا سایت های عمومی (.com, .net) که برای هر نوع سایتی استفاده میشوند می سازد.

settings-tld

هر دامینی که نیاز دارید را علامت گذاری نمایید، کوبو در انها لینک برگشتی خواهد ساخت.

تنظیمات پیشرفته

به صورت پیش فرض کوبو بهترین لینک ها را در 50 سایت برتر نمایش دهنده مان برای سایت شما می سازد. شما از سایت هیا قابل اعتماد کوبو بهترین بک لینک ها را دریافت می کنید

برای تنظیمات این مورد به بخش پنل مدیریت کلید واژه ها و لینک ها>>تنظیمات مراجعه کنید اگر گزینه تنیمات پیشرفته در این بخش فعال باشد شما بهترین بک لینک ها را دریافت خواهید کرد.

to-domainset-fa

settings-top50

شما می توانید در این بخش منطقه دامنه هیا سایت های نمایش دهنده ا را مشخص کنید.

پنل لینک های برگشتی

پنل لینک های برگشتی لیستی از تمام بک لینک های که شما. هر لینک برگشتی به وسیله کلمات کلیدی ، صفحه فرود (صفحه ای که به ان لینک داده می شود) و صفحه ای که لینک برگشتی به سایت شما را دارد لیست می شود. با کلیک بر روی هر ادرس اینترنتی وارد صفحه ای شوید که لینک برگشتی در ان قرار داده شده و یا صفحه ای که به ان لینک داده میشود.

Backlink-panel

برای هر لینک برگشتی شما می توانید تغییرات زیر را انجام دهید:

G — نشان دادن آیکون اگر لینک برگشتی توسط گوگل دسته بندی شده.

وضعیت — نشان دادن وضعیت لینگ برگشتی، اگر قرار گرفته باشد و به سایت شما اشاره کند. اگر لینک در محل خود قرار داده شده باشد شما عبارت "قرار داده شده" را خواهید دید. اگر لینک برگشتی سفارش داده شده ولی هنوز در سایت قرار داده نشده این وضعیت به صورت "در حال پردازش" نشان داده میشود.

تاریخ — تاریخی که لینک برگشتی برای اولین بار در سایت قرار داده شده، شما می توانید از این طریق مدت زمان قرار گرفتن لینک برگشتی را مشاهده نمایید.

شما میتوانید دسترسی داشته باشید به پنل لینک های برگشتی ازطریق ستون لینک های برگشتی در صفحه اول به همراه تمام پروژه ها.و با کلیک کردن بر روی مقدار در ستون لینک های برگشتی و بر روی لینک ابزار بدست اوردن.

backlinks from projects

 

backlinks-fromdashboard

 

b from let

 

شما می توانید لینک ها را جستجو کنید با لینک های متنی خاصی یا اینکه لیست لینک های برگشتی برای صفحه خاصی را دریافت نمایید. کلمه کلیدی یا صفحه فرود را در قسمت جستجو در بالای جدول تایپ نمایید.

Backlinks search

 

شما می توانید اطلاعات نشان داده شده را بر روی جدولی با فورمت CSV دانلود نمایید. بر روی ایکونی که در نزدیکی جستجو قرار دارد کلیک نمایید تا بتوانید فایل را دانلود نمایید.

Backlinks export

سوالات متداول

پرداختی من به ازای هر لینک می باشد یا هر کلمه کلیدی؟
پرداختی شما بر اساس کلمه کلیدی می باشد و کوبو برای ارتقا دادن این کلمه کلیدی برای سایت شما همه کارهای لازم را انجام می دهد مانند تهیه لینک برگشتی، بررسی وضعیت قرار گرفتن لینک های برگشتی و پرداختی به سایتهایی که حاضر میشوند لینک شما را در سایت خودشان قرار دهند.
اگر من تیک یک محدوده دامین را بر دارم، چه اتفاقی برای لینک های برگشتی از این دامین ها خواهد افتاد؟
اگر شما تیک یک محدوده دامین را بردارید, این لینک ها تا وفتی که موارد مورد نیاز کوبو را داشته باشند در جای خودشان خواهند بود.
اگر شما میخواهید که این لینک ها با لینک های تیک خورده سریع تعویض شوند، شما میتوانید از پنل لینک های برگشتی انها را حذف نمایید. و لینک های برگشتی تازه فقط از دامین های تیک خورده ساخته خواهند شد.
نکته: ما به شما توصیه میکتیم که در هر هفته تا 5 لینک برگشتی فهرست شده را حذف نمایید. لینک های برگشتی فهرست نشده را شما میتوانید به گروههای مساوی تقسیم نمایید و در 3-5 روز حذف نمایید.
معنی کلمات "در حال پردازش"، "قرار دادن"، "پیدا نشد" در لینک های برگشتی چیست؟
کوبو منبع لینک های برگشتی را بررسی کرده و انها را با اطلاعات جدید جمع اوری شده ای که در جستجو های قبلی بدست امده بود مقایسه میکند. اگر لینک برگشتی سفارش داده شده ولی هنوز در سایت قرار داده نشده این وضعیت به صورت "در حال پردازش" نشان داده میشود.
وضعیت لینک های برگشتی در دسترس قرار گرفته شده. در غیر اینصورت با علامت "پیدا نشد" نشانه گذاری می شود. ما به شما توصیه می کنیم که لینک های برگشتی که در وضعیت "پیدا نشد" قرار دارند را پاک نکنید. به احتمال زیاد در سری بعدی که کوبو اطلاعات را بروز رسانی میکند.لینک های برگشتی دوباره به وضعیت سابق باز خواهند گشت.

رتبه بندی ها

چندین هفته طول میکشد تا موتورهای جستجو لینک برگشتی هایی که شما بدست اوردید را پیدا کنند و انها را ایندکس کنند.ما پیشنهاد میکنیم که شما حداقل سه ماه پروژه را فعال نگه داشته و بعد از ان به ارزیابی صفحه فرود و کلمات کلیدی خودتان بپردازید.شما میتوانید تا ان لحظه هر روز رتبه سایت خود را در داشبورد پروژه مشاهده نمایید.

Avgrank

در حالیکه منتظر هستید تا موتورهای جستجو لینک های برگشتی های شما را پیدا و ایندکس نمایند.ما توصیه میکنیم که شما زمانی را هم برای بهینه سازی وب سایت خودتان صرف نمایید:

  • مطمئن شوید که کلمه کلیدی اصلی و کلمات کلیدی مربوطه در متن وب سایت شما موجود باشد.
  • محتوای وبسایت خود را به روز کنید.
  • لینک های داخلی وب سایتتان را بررسی نمایید و در صورت وجود مشکل در ان را برطرف نمایید.

این کارها تغییر بسیار شگرفی در موفقیت لینک های ساخته شده شما دارد پس زمان کافی برای این کارها اختصاص دهید و انها را به درستی انجام دهید.

توجه: نتایج جستجوی گوگل که برای شما نشان داده میشود به تنظیمات مختلف شخصی بستگی دارد منجمله دستگاهی که با ان کار در اینترنت جستجو میکنید، محل سکونت.کوبو اطلاعات رتبه بندی را از Google SERP (صفحه نتایج موتور جستجو گوگل برای تهران) بدون شخص سازی جمع اوری میکند.

سوالات متداول

زمانیکه رتبه کلمه های کلیدی در رتبه 10 و یا 3 یا 1 قرار میگیرد. ایا باز هم باید برای لینک های برگشتی پولی پرداخت کنم؟
حتی اگر شما در نتایج جستجو رتبه اول را دارید بازهم باید برای حفظ جایگاهتان تلاش نمایید برای این کار نه فقط لینک های برگشتی قبلی را حفظ نموده بلکه لینک های برگشتی بیشتری تهیه کنید تا همیشه در رتبه بالا و صفحه اول قرار بگیرید.

داشبورد پروژه

نگاه کلی

داشبورد پروژه اطلاعات مهم برای پروژه شما را در یک صفحه جمع اوری می نماید.تا در یک نگاه متوجه شوید که به کدام بخش باید توجه بیشتری داشته باشید.داشبورد پروژه شامل مجموعه‌ای از ابزارک‌ها به همراه اطلاعاتی از تمام ابزارهای کوبو مثل:رتبه بندی‌ها, کلمات کلیدی, لینک‌ها و پرداختی‌ها می‌باشد.

New-dashboard

نمای پروژه. وضعیت ساخت لینک برای کلمه های کلیدی، میانگین رتبه بندی، و بودجه ماهیانه.

لینک های برگشتی. مشاهده کنید که چه تعدای لینک برگشتی شما در سایت در طول این مدت ساخته اید و چه مقدار فهرست بندی شده اند.

کلمات کلیدی تاپ. کلمات کلیدی را کشف کنید که شامل بیشترین لینک برگشتی می باشد.

هزینه. بررسی پرداخت کلی, ماهیانه و روزانه‌ برای یک پروژه.

تهیه گزارش

ساختن همه گزارش ها در یک گزارش برای خودتان و مشتری های شما. هر گزارش شامل خلاصه پروژه و جزییات اطلاعاتی درباره کلمات و رنکینگ وب سایت می باشد.

reports main

 

بسازید

شما می توانید گزارش هر پروژه را فقط با دو کلیک بسازید. برای ساخت گزارش پروژه، می توانید روی لینک ان در قسمت داشبورد پروژه کلیک نمایید.

create-btn

 

بعد از ان بازه زمانی گزارش را تعیین کرده و بعد بر روی دکمه ساخت گزارش پروژه کلیک نمایید.

reports-form

سفارشی سازی

با سفارشی سازی گزارش، مشتری شما گزارش را با لوگو شما دریافت می نماید. یک عکس با فورمت JPG یا PNG اپلود نمایید، عکس باید به صورت افقی در سایز 300 در 100 پیکسل و ماکزیمم 100 کیلو بایت باشد.

شما می توانید در قسمت پایینی گزارش، مشخصات خودتان را بنویسید. برای اینکه ارائه نتایج خودتان را بهتر نمایید.خلاصه ای از جزییات را به توضیحات اضافه نمایید(صفحه 1-2) اگر میخواهید که این قسمت نمایش داده نشود انرا خالی بگذارید.

reports-customize

 

دانلود

گزارش بسته به اینکه چه بازه زمانی را انتخاب کرده اید امکان دارد به سرعت یا با کمی تاخیر اماده شود. با کلیک بر روی لینک اکشن شما می توانید گزارش را دانلود یا حذف نمایید.

reports-to download

 

کیف پول

برای استفاده از ابزار افزایش رتبه سایت کوبو پول به کیف پول خودتان اضافه نمایید.

Wallet-dropdown

مقدار پول مورد نیاز کوبو بستگی به بودجه ماهیانه پروژه شما دارد و ما تضمین می کنیم که این بودجه ثابت می باشد و افزایش پیدا نخواهد کرد.

برای اضافه نمودن پول می توانید از زرین پال یا کارت های هدیه استفاده نمایید.

Wallet

توصیه می کنیم که همیشه مبلغی معادل مبلغ بودجه ماهیانه در کیف پول خودتان قرار دهید.

قوانین بازگشت وجه

اگر قصد بازگشت وجه خود را دارید یک پیام برای پشتیبانی سایت ارسال کنید. لینک ارسال تیکت در گوشه سمت راست پایین صفحه می باشد.

لطفا دلیل بازگشت وجه خودرا نیز بیان کنید. این کار به ما برای ارائه خدمات بهتر کمک می کند

مبلغ قابل برگشت مقداری است کههنوزدر حساب شمااستفاده نشده است بنابراین هنگام ثبت درخواست برگشت وجه لطفا تمام کمپین های خود را به منظور کسر نشدن هزینه بیشتر متوقف کنید.

هنگام خرید و افزایش بودجه حساب کاربری 9% مالیات بر ارزش افزوده به صورت حساب شما اضافه می شود که البته به کیف پول شما منتقل نمی شود. در صورت بازگشت وجه، مالیات مربوط به بودجه استفاده نشده نیز به شما بازگردانده خواهد شد.

مبالغ به همان شماره حسابی واریز می شوند که عملیات خرید از طریق آن انجام شده است. (وجه از آن برداشت شده است) در صورت تمایل به واریز وجه به شماره حساب دیگر ارائه مدارک ذیل الزامی می باشد:

  • کپی کارت ملی.
  • رسید پرداخت از شماره حسابی که مبلغ خرید پرداخت شده است
  • یک متن در مورد دلیل شما برای برگشت وجه به شماره حساب جدید و همچنین اطلاعات شماره حساب و شماره کارت جدید شما

بازگشت وجه ممکن است حداقل 7 روز زمان ببرد پس لطفا صبور باشید.

اگر مبلغ بودجه حساب کاربری شما دارای مبلغ هدیه باشد این مبلغ قابل برداشت نخواهد بود.

پژوهش کلمات کلیدی

چه تعداد کلمات کلیدی لازم است

کلمات کلیدی اصلی ترین بخش تاثیر گذار در SEO هستند. قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بدون کلمات کلیدی درست امکان پذیر نیست.

برای اینکه ارزش کلمات کلیدی را متوجه شوید و بدانید که کدام کلمه بهترین است.پروسه زیر را دنبال کنید:

1. لیست شروع را بسازید.

2. با استفاده از ابراز، لیست کلمات کلیدی خود را گسترش دهید.

3. با تحقیق در کلمات رقابتی لیست خود را دوباره بازسازی کنید.

شما می توانید 10، 50 و حتی کلمات کلیدی بیشتری پیدا کنید. نسبت به گستره دامنه محصولات یا خدمات شما این لیست میتواند خیلی بزرگ باشد. و ما از شما میخواهیم که حداقل برای شروع پروژه از 10 کلمه کلیدی استفاده نمایید.

چرا 10 تا؟ به سه دلیل:

1.نیازهای یکسان با کلمات متفاوتی بیان میشوند.مردم در گوگل نیازهای خود را با کلمات متفاوتی جستجو میکنند. کسانی که به دنبال خرید لباس بچه هستند.معمولا برای جستجو از کلمات متفاوتی استفاده میکنند: برای مثال "خرید آنلاین لباس نوزاد" و "خرید آنلاین لباس نوزاد تحویل در منزل".

گوگل برای رضایتمندی بازدید کنندگان همه اطلاعات صفحات سایت را جمع اوری می کند و ان ها را طبقه بندی می نماید. اگر سایت شما بتواند پاسخی برای سوال جستجو کنندگان داشته باشد آنگاه گوگل سایت شما را در لیست نتایج نشان می دهد.

2. کلمات کلیدی با همدیگر کار میکنند.اگر وب سایت شما رنکینگ خوبی برای جملات خاص زیادی داشته باشد.گوگل متوجه می شود که در این سایت اطلاعات مربوط به موضوعات مربوطه کلی تر هم وجود دارد. کلمات کلیدی با همدیگر کار میکنند.اگر وب سایت شما رنکینگ خوبی برای جملات خاص زیادی داشته باشد.گوگل متوجه می شود که در این سایت اطلاعات مربوط به موضوعات مربوطه کلی تر هم وجود دارد. در نتیجه وب سایت شما رنکینگ بالایی در نتایج جستجوی گوگل خواهد داشت.

3.تحقیقات، تحقیقات ما بر روی مشتری نشان میدهد که پروژه هایی با حداقل 10 کلمه کلیدی نتایج بهتری خواهند داشت. و ما اعتقاد داریم که شما هم نتایج را در اولویت اول قرار میدهید.

چگونه می شود کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کرد

اولین نکته این است که شما باید بدانید کدام کلمه کلیدی بهترین توصیف درباره سایت شماست. همانند مشتری‌ هایی فکر کنید که شرکت شما را نمی‌شناسد. از خودتان بپرسید

  • محتوای وبسایت شما در رابطه با چیست،
  • اگر بخواهید در گوگل جستجو کنید از چه کلید واژه هایی استفاده می کنید که مربوط به محتوای وبسایت شما باشد،
  • پر طرفدارترین آیتم های موجود در وبسایت شما کدام ها هستند،
  • شما چه مشکلاتی را می توانید حل کنید.

با انتخاب کلمات کلیدی مناسب مشتری های خود را افزایش دهید

افراد از کلمات کلیدی به دو منظور استفاده می نمایند: برای دانستن اطلاعات یا برای خرید.

کاربرانی که از کلمات کلیدی برای بازدید سایتی استفاده میکنند میشه گفت که فقط دنبال بدست اوردن اطلاعات هستند. اشخاصی که به تلفن همراه علاقه دارند یکی از کلمات کلیدی آنها در جستجو میتواند "تلفن همراه" باشد.

افرادی که در جستجو از کلمه کلیدی خرید استفاده کنند یعنی آماده خرید کردن هستند. به همین دلیل کاربران از کلمات کلیدی خاصی استفاده میکنند که از دو تا پنج کلمه تشکیل شده مثل (شنل قرمز) به اضافه کلمات "خرید" ، "سفارش" ، "کتاب" و...

برای مثال:اگر شما لباس نوزاد می فروشید.بهترین کلمات کلیدی می توانند بدین صورت باشند:
سایت لباس نوزاد
فروشگاه انلاین لباس نوزاد
.لباس نوزاد همراه با تحویل در منزل
خرید انلاین لباس نوزاد
خرید اینترنتی لباس نوزاد از فروشگاههای خارجی
خرید لباس نوزاد با قیمت ارزان
لباس نوزاد شیک
لباس تابستانی برای نوزاد
لباس نوزاد پسر با قیمت پایین
فروشگاه لباس دخترانه و...

کلمات کلیدی که از چندین کلمه تشکبل شده اند، باعث می شوند که سایت شما مرتبط تر بنظر برسد

موتورهای جستجوگر تمام صفحات سایت شما را انالیز کرده و بعد انها را دسته بندی میکنند. از کلمات کلیدی استفاده کنید که شامل چندین کلمه می باشد بدین صورت لیست کلمات کلیدی خود را افزایش می دهید. کلمات کلیدی که فقط از یک کلمه تشکیل شده اند بیشتر مواقع جز اهداف نیستند. کاربران اینترنتی که موقع جستجو از کلمات کلیدی 4 کلمه ای استفاده میکنند بیشتر خواهان خرید و یا استفاده از خدمات می باشند تا آنهایی که از کلمات کلیدی کمتری استفاده میکنند.

اگر شما فایل های ام پی تری می فروشید، شما باید صفحه اینترنتی خودتان را برای کلمات کلیدی مربوط به ان موضوع اماده کنید مثلا "ام پی تری موزیک های شاد"، "ام پی تری موزیک های ایرانی" یا کلمات کلیدی از این دست. اگر وب سایت شما در این کلمات کلیدی رنکینگ خوبی داشته باشد انگاه موتورهای جستجو تشخیص می دهند که سایت شما در زمینه موزیک فعالیت میکند. به محض اینکه موتورهای جستجو سایت شما را بررسی کردند و رابطه ای میان کلمات کلیدی (مثلا "دانلود ام پی تری" یا "ام پی تری") و سایت شما یافتند.خیلی راحت رتبه سایت شما در در این کلمات کلیدی افزایش می دهند.

نکته : شما بهتر است که با یک جمله خاص شروع کنید. وقتیکه شما در رتبه سایت یک تغییر مثبت را می بینید.کلمات کلیدی عمومی و صنعتی بیشتری اضافه کنید.

چطوری کلمات کلیدی را ارزش گذاری کنیم

کاربران امکان دارد از کلمات کلیدی که مد نظر شماست استفاده نکنند. برای اینکه بهترین کلمه کلیدی یا جمله را برای موتورهای جستجو و بهینه سازی محتوی بسازید.ما به شما توصیه میکنیم که طبق دستور العمل زیر شروع نمایید:

1. از خودتان سوال کنید.
کدام کلمه کلیدی بیشترین ارتباط را با سایت شما دارد؟ ایا موتورهای جستجو می توانند ان چیزی که کاربران جستجو میکنند را در سایت شما بیایند؟

2. در گوگل جمله ها را جستجو کنید.
متوجه شوید که کدام وب سایت در حال حاضر رتبه بالایی در این کلمات کلیدی دارد.این کار به شما دید میدهد که رقیبان شما به چه صورتی در رتبه های بالا قرار گرفتند و چقدر باید سختی بکشید که بتوانید این رتبه را از ان خود کنید. بعد از اینکه چند ایده در زمینه کلمات کلیدی اماده کردید.میتوانید ایده خود را در موتورهای جستجو بررسی کرده و پیشنهاد های دیگر ان ها را هم مد نظر بگیرد.

چگونه کلمه های کلیدی بسازیم که برای ما کار کنند

حالا که توانستید بهترین کلمه کلیدی را پیدا کنید.شما باید از این کلمه استفاده کنید تا نتیجه SEO حاصل شود. شما باید کاری ارزشمند ارائه کنید تا بتوانید لینک های با ارزشی بدست بیاورید.

در مرحله بعدی شما باید یک لیست هدف بسازید که کلمات کلیدی این لیست بتواند به درستی پاسخگوی سوالات کاربران در مورد فعالیت شما باشد وقتیکه کاربران این کلمات در اینترنت جستجو میکنند. به موتورهای جستجو نشان دهید که سایت شما به این موضوعات خاص مرتبط می باشد.

ابزار کپی رایت

بک لینک های سایت شما بدون داشتن یک محتوای با کیفیت (بدون کپی) موثر نخواهند بود. ابزار کپی رایت کوبو کلود برای شما این امکان را فراهم کرده است که بتوانید محتوای خوب و با کیفیت برای سایت خود داشته باشید تا رتبه سایت خود را بهبود دهید. سفارش خود را تکمیل کنید,محتوای تان را تحویل بگیرید و در سایت تان منتشر کنید.

جهت سفارش پروژه مورد نظر خود را از پنل کوبو کلود انتخاب کنید و از بخش انتخاب ابزار روی ابزار کپی رایت کلیک کنید.

copywriting-menu-fa

1. دستورالعمل و توضیحات کامل را برای نویسنده مشخص کنید.

copywriting-order-fa

عنوان سفارش. یک توضیح مختصر برای محتوای مورد نظر شما. عنوان به شما در مدیریت سفارشات کک می کند. این عنوان در محتوا و متن شما استفاده نخواهد شد.

کلمات کلیدی. کلمات کلیدی که می خواهید رتبه سایت تان را بهبود دهید. این کلمات کلیدی در متن استفاده خواهند شد. ما پیشنهاد می کنیم کلمات کلیدی مشابه و مناسب با موضوع استفاده کنید. پس طبیعتا شما نباید کلمه کلیدی "لباس بچه" را با کلمه کلیدی "دانلود آهنگ" در یک موضوع داشته باشید. متن مناسب در مورد "لباس بچه" با کلمات کلیدی مثل "خرید لباس بچه گانه","لباس بچه ارزان" و کلماتی مشابه استفاده می شود.

صفحه فرود. صفحه ای که قرار است متن مورد نظر را در آن منتشر کنید. اگر هنوز صفحه محتوای (متن) مورد نظر شما آماده نشده است یا هنوز وجود ندارد می توانید این بخش را خالی بگذارید. اگر در صفحه فرود مورد نظر از قبل متن و محتوایی وجود دارد,نویسندگان و متخصصان ما برای شما یک محتوای بسیار حرفه ای تر خواهند ساخت.

تعداد کلمات. تعداد کلمات استاندارد برای یک متن 700 کلمه می باشد. تعداد کلمات متن مورد نظر کمی متفاوت تر خواهد بود.

دستورالعمل ها. برای متنی که می خواهید اطلاعات کامل شرح دهید. برای گرفتن نتیجه عالی سعی کنید تا حد امکان جزئیات را در این بخش شرح دهید.
توجه به هدف اصلی متن,کابران هدف,استایل و ... سوالاتی است که نیاز به پاسخ به نویسنده دارند. شرح محتوا : برای متن خود دستورالعمل خاصی را فراهم کنید و کاربران تان را به خواندن متن سرگرم کنید.
شامل اینکه چه چیزهایی را نمی خواهید به آن اشاره کنید,مثلا رقبای شما,عناوین حساس و هر اطلاعات دیگری که در سایت شما قبلا شرح داده شده است.

2. سفارش دهید.

روی دکمه سفارش کلیک کنید و سفارش خود را انجام دهید

معمولا این کار 3 تا 5 روز کاری زمان خواهد برد. هنگامی که متن آماده شود به ایمیلی که شما در سیستم کوبو کلود ثبت نام کرده اید ارسال خواهد شد.

واژه نامه

لینک برگشتی: یک لینک ادرس اینترنتی می باشد که در یک سایت دیگری قرار گرفته و با کلیک بر این لینک وب سایت شما باز می شود.

کلمات کلیدی: عبارتی که کاربران در گوگل برای یافتن چیزی که به دنبالش هستند وارد می‌کنند.

صفحه‌ی فرود: صفحه ای از وب سایت که بازدید کنندگان پس از کلیک بر روی یک لینک در صفحه‌ی نتایج جستجوی گوگل وارد آن می‌شود. این صفحه می‌تواند صفحه‌ی اصلی یا هر صفحه‌ی مرتبط با کلمه کلیدی وارد شده باشد.

بودجه‌ی ماهیانه: مجموع بودجه ای که شما هر ماه برای بدست اوردن لینک های برگشتی هزینه میکنید.کوبو این هزینه را افزایش نمیدهد.

میانگین وضعیت رتبه بندی: میانگین رتبه بندی وب سایت برای یک کلمه مشخص در گوگل.

جستجوی ارگانیک: جایگاه کسب شده در صفحه‌ی نتایج جستجوی گوگل بدون استفاده از پول.

پروژه: وب‌ سایت، کلمات کلیدی، صفحات فرود و لینک‌های برگشتی.

SERP: صفحه نتایج موتور جستجو.

Top 10: ده سایت اول در نتایج جستجو گوگل.

کیف پول: مقدار پول باقیمانده در حساب کوبو.