لینک ها گرانترین بخش بودجه مربوط به سئو سایت را به خود اختصاص می دهند. به صورت متوسط نیمی از بودجه صرف آنها می شود بنابراین اصلی "سردرد"- بهینه ساز"کاهش هزینه های تولید آن کاهش هزینه های جستجو ذخایر».

متخصصان معتقدند که بازار سئو سالانه 2 تا 3 برابر رشد می کند. رقابت بیشتر و بودجه سئو افزایش می یابد. و همزمان هزینه خرید لینک ها افزایش می یابد. به همین علت مشتریان تمایل دارند اطلاعات بیشتری در مورد کیفت سوخت بهینه سازی سایت داشته باشند.

در حقیقت سئو سایت سرویس دشواری است. در این مورد نمی توان همانند همبرگر مک دونالدز مقدار و کیفیت گوشت در همبرگر را کنترل کرد.

در عوض، مشتریان علاقه مند به آنچه توضیح می این مرجع بودجه و استفاده از آن موثر بستگی دارد.

مراحل را از آسان تا دشوار طی خواهیم کرد.

لینک ها و گوگل

امروزه با کمبود شدید مواد اولیه برای لینک های با کیفیت مواجه هستند در حالی که تعداد لینک های با کیفیت متوسط و پایین بسیار زیاد است. از طرف دیگر موتورهای جستجو و به خصوص گوگل روز به روز با دقت بیشتری لینک های با کیفیت پایین را شناسایی و آن ها را نادیده می گیرند.

بدون موتورهای جستجو این تعداد لینک وجود نداشت و بدون لینک ها موتورهای جستجو پیشرفته نمی توانستند بر اساس الگوریتم های خود عمل کنند.... یک متخصص سئو آمریکایی می گوید: ماشین های جستجو باید از وجود منابع مختلف آگاه شوند این کار ممکن است به صورت اضافه کردن آدرس سایت به پایگاه سیستم برای ایندکس آن، اعلام به هر شکل دیگر و یا زمانی که سایت با لینک یافته می شود.

pic

 

بودجه لینک مفید چگونه کنترل کنیم؟

این موضوع که بخشی از مواد اولیه تلف می شوند موجب نگرانی مشتریان اهل فن نخواهد شد. تولید بدون تلفات به ندرت یافت می شود. سئو سایت بدون آزمون و خطا در هر پروژه یعنی خرید لینک های پوچ که هیچ سودی برای پروژه سئو ندارند ممکن نیست.. سوال: این لینک ها چند درصد از بودجه لینک ها را به خود اختصاص می دهند؟

معمولا مشتریان دارای بیزنس های مشهور (مخابرات، فنآوری اطلاعات و غیره) و یا مشتریانی که تجربه بدی از سئو سایت دارند مشکل استفاده معقول از بودجه لینک ها را مورد توجه قرار می دهند.

به تصور ما دستورالعمل های ذیل به مشتری کمک خواهند کرد تا با داشتن حداقل دانش در مورد سئو، میزان کارآمد بودن طرح استفاده از بودجه لینک ها را ارزیابی کند.

مشتریانی که نگران هزینه شدن بودجه لینک در آینده یا حال حاضر هستند باید سوال های ذیل را مطرح کنند:

به چه روشی لینک ها برای سایت آنها خریداری خواهند شد؟

به صورت ایده آل بهترین جوابی که ممکن است برای این سوال دریافت کنید این است که:

  • مبادله با سایت های موضوعی،
  • ثبت نام در کاتالوگ های با کیفیت،
  • پست در شبکه های اجتماعی و بلاگ ها،
  • خرید لینک در سایت های بررسی شده.

این سوال یک متخصص سئو خوب رو سر ذوق آورده و امکان صحبت در تمامی موضوعات با مخاطب اهل فن را برای وی فراهم می کند. عکس العمل سئوکاری که پروژه های خود را با کمک تنها یک و یا چند مرجع لینک (مانند Cubocloud.ir) انجام می دهد کاملا برعکس خواهد شد. او با اطمینان اثبات خواهد کرد که با استفاده از روش آزمایش شده می توان به نتیجه مطلوب دست یافت و به صورت قابل ملاحظه ای در هزینه های صرفه جویی کرد.

تسلط و آشنایی با تمامی ابزار سئو گویای حرفه ای بودن متخصص می باشد به احتمال زیاد آنها برای کاهش ریسک تمامی تخم مرغ ها را در یک سبد نگه نمی دارند. لیکن خرید لینک به روشهای مختلف هزینه ها را افزایش می دهد.

pic

کیفیت لینک ها چگونه کنترل می شود؟

کیفیت و کمیت مهمترین مسائل هستند. به این دلیل که: هر شرکت و حتی هر سئو کار از یک تکنولوژی خاص برخوردار است که برای هر پروژه مشخص اندکی تغییر می یابد. الگوریتم چند منظوره ای برای سئوکاران تنبل (دقیقا تنبل ها به صورت تصادفی لینک خریداری می کنند و به انتظار معجزه می نشینند) وجود ندارد. معمولا سئوکاران حرفه ای در جواب به سوالات بالا در مورد مسائل ذیل صحبت می کنند:

  • سایت های موضوعی که خرید لینک از آن ها به صورت دستی انجام می شود،
  • خاص بودن محتوای اهدا کننده،
  • کنترل های متعدد لینک ها توسط ربات های سیستم های جستجو،
  • عمق قرارگرفتن لینک های خریداری شده،
  • مالکیت دامین در زون Ir، com،
  • تعداد لینک های خارجی،
  • درستی متن لینک ها،و غیره.

تعداد لینک های لازم برای سئو چگونه مشخص می گردند؟

در این مرحله مشتری می تواند کمک زیادی به سئوکار بکند. ساده ترین روش محاسبه تعداد لینگ های لازم برای رسیدن به 10 نتیجه اول جستجو این است که: 3-5 سایت رقیب بر اساس بهترین کلمات کلیدی را انتخاب و از متخصص سئو بخواهیم تا تعداد لینک های ورودی که رقبا خریداری کرده اند را محاسبه کند.

علاوه بر این سئوکار با انصاف در جواب خود به آنالیز جاری محیط لینکی سایتی که سئو آن را انجام می دهد رجوع خواهد کرد: چند لینک در منبع شما قرار گرفته، این لینک ها به چه صفحاتی وصل هستند، آیا متن لینک ها با هسته معنایی مطابقت دارند و غیره. این سرویس ها توسط Google search console به کاربرانی که ثبت نام کرده باشند ارائه می شوند.

در نتیجه عمل ساده تفریق ریاضی و به صورت ایده آل این نتیجه بدست خواهد آمد:

متوسط تعداد لینک ها به سایت های رقیبان شما

تعداد لینک ها به سایت شما

=

تعداد لینک های لازم

در صورتی که پاسخ های داده شده به سوالات مطرح شده به حالت ایده آل آن نزدیک باشند، 50 درصد از مبلغ هزینه شده توسط شما به صورت بهینه انجام شده اند. با کمک این تاثیرمیگذارد بر موقعیت سایت شما و فروشتان.